13 svar på ”Flaska 19 – Whiskykalender 2018

  1. Godkväll!
    Dagen efter, julfest på jobbe igår så jag fick tillräckligt där.

    Doft.
    Torkad frukt med vanilj och smör. Bourbon toner.

    Smak.
    Spritig, direkt otrevlig….. ettrig som bara den. Smakar inte mycket, man har fullt upp med att freda sig.

    Eftersmaken.
    Fattoner och lite gummi. Torv och ljung.

    Summa.
    Helt enkelt inte i min smak.

    60/100

  2. God lite spritig whisky… tycker om den korta eftersmaken. Ingen rök vad jag känner…

Kommentarer inaktiverade.